søndag, juli 16, 2006

Eline Katrine Friss og Ole Enok`s gravstein, Bjorelvnes















Eg lovet og gi oversiktsbilder fra kirkegården,
og her kommer de.
Den nærmeste med de røde blomstene er Støtta til
Eline og Ole Mortensen
















Har vært på Bjorelvnes kirkegård og tatt disse
bildene av gravstøtten til Eline og Ole Enok.
De nære bildene skulle være godt leselig for alle.
Skulle har tatt et oversikts-bilde i tillegg, men
tenkte ikke på det i farta.
Det gjør eg en annen dag.

Det blir en pause i mine blogg-innlegg på ca.
en uke.
Lars og eg kjører til Båtsfjord i morgen.

Det blir spennende og se når vi kommer tilbake
hva som har skjedd i bloggverdenen.

Dette er Bjørg, datter-datter til Ole Enok og Eline

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det er ikke helt samsvar mellom inskripsjonen på gravstøtta til mormor Eline og hva hun antakelig faktisk hette; - nemlig Friis og ikke Friss. Hun var likvell min mormor.
Hilsen
Terje Martin, Jenny sin sønn nr 3 ovenfra.

juli 23, 2006 9:23 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home